11 Kasım 2007 Pazar

www.danisak.com İSTANBUL-İTALYA

KURUMSAL GELİŞİM PROGRAMI

sn. İNSAN KAYNAKLARI YETKİLİSİ ,KURUMSAL EĞİTİM SORUMLUSU

Kurumsal gelişim program Tasarımı TRAINER Cahit Günaydın tarafından yapılmış
Ülkemizin MARKA eğitim şirketleri organizasyonlarında;
Erdemir,Vestel,Dyo,Bosch,Türk Traktör,Otokar,İpek iş, Pınar süt, Güral Porselen gibi iso 500 Firmalarında başarı ile Uygulanmıştır.

Teori,iş yaşamından gerçek örnekler,kurum iş problemlerine göre özel uygulamaları eğitim -KURUMSAL GELİŞİM-toplantısında birleştirerek ,ekip sinerjisi yaratmak, verimlilik sağlamak kişisel misyonumdur.

AK MÜHENDİSLİK & DANIŞMANLIK LTD. İTALYA merkezli uluslarası çalışan bir firmadır.

Katılımcı anketleri ve in house training ref.dosyamızı göndermek üzere şirket adresinizi göndermenizi bekliyoruz.
saygılarımla

Cahit Günaydın
direk iletişim:0532 356 23 81
AK MÜHENDİSLİK &DANIŞMANLIK LTD.ŞTİ.-İSTANBUL


EĞİTİM MODÜLLERİNİN ADI

1- ÜRETİM PLANLAMA TEKNİKLERİ

2- 5 S ENDÜSTRİYEL DİSİPLİN TEKNİKLERİ

3- PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ-8D-Q7-

4- SPC - İSTATİSTİK PROSES KONTROL TEKNİKLERİ

5- MALİYET DÜŞÜRME TEKNİKLERİ

6- FMEA-TEKNİK RİSK ANALİZİ

7- DUYGUSAL ZEKA ODAKLI PROJE YÖNETİMİ

8- SİX SİGMA SİSTEMİ

9- ARGE VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİNDE İNOVASYON TÜRLERİ

10- KAİZEN VE YALIN DÜŞÜNCE

11-SÜREÇ YÖNETİMİ VE İYİLEŞTİRME

12-KURUMSAL YÖNETİŞİM VE AİLE ANAYASASI


CAHİT GÜNAYDIN
TRAINER

http://www.hcgunaydin.blogspot.com

Hiç yorum yok: