11 Kasım 2007 Pazar

FMEA

FMEA - FAILURE MODE AND EFFECTS ANALYSIS HATA MODU VE ETKİLERİ ANALİZİ

trainer : CAHİT GÜNAYDIN

KATILIMCI PROFİLİ:ÜRETİM, TASARIM , ARGE,METOD ,PLANLAMA DEPARTMANINDA ÇALIŞAN TEKNİK KADRO VE YÖNETİCİLERİ, RİSK YÖNETİM TEKNİĞİNE İLGİ DUYAN HERKES

SÜRE: 1 GÜN

TEKNİK RİSK YÖNETİM EĞİTİM AMACI:

FMEA çalışmaları ile; gerek ürün, gerekse proses aşamalarında yüksek potansiyel risk taşıyan operasyon adımları incelenerek, önleyici faaliyetler geliştirilmek suretiyle, söz konusu riskler azaltılmaya
çalışılır.
FMEA metodları özellikle kalite sisteminin; kalite sistemi, ürününgerçekleştirilmesi ve tasarım kontrolü, tasarım girdileri bölümlerinde hata önlemeye dayalı sistematiği oturtmak üzere kullanılan yöntemlerden
birisi olarak yer almaktadır.

EĞİTİMİN HEDEFİ

Eğitimin hedefi; katılımcılara hataların oluşma öncesi meydana gelebilme risklerini değerlendiren bir metod olan FMEA uygulamaları hakkında gerekli bilgilendirmenin yapılması ve örneklerle konunun pekiştirilmesinin sağlanmasıdır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

FMEA'in anlamı, tipleri, farklılıkları, uygulama alanları, uygulama zamanları ve faydaları
Uygulama
Değerlendirme ve yorumlar
Öneriler

EĞİTİM YÖNTEMİ

Eğitim esnasında katılımcılarla çok yönlü bir fikir alışverişi ortamı kurulması hedeflenecek, uygulama alanları ile ilgili konularda görüş ve deneyim paylaşımı yapılması sağlanacaktır.

Sunuş bilgisayara bağlı yansı cihazı ile gerçekleştirilecek, anlatılanlargerçek öyküler, yeni yayınlarla ilgili güncel haberler, alıntılar veuygulamalarla desteklenecektir.

Eğitim esnasında , sektördeki uygulamalardan alıntılarla yoğun
örneklendirmeler gerçekleştirilecektir.

Eğitimin sonunda 'Katılımcı Sertifikası' verilecektir.

Hiç yorum yok: